» Články


Shyby: Jak zvládnout první shyb?

Někdo si může říct: „Co je na tom, udělat shyb“? Jiný s sebou může mrskat sebevíc, ale jeho tělo se k hrazdě ani nepřiblíží. Co teď s tím? Vykašlat se na shyby úplně? To ani náhodou! Zatímco se ostatní budou ládovat cukrovím, pracujte na svých shybech, ať všechny ohromíte svým výkonem. Nejprve však musíte zvládnout první krůček - první shyb. Přichází čas Vánoc a spolu s tím návod, jak si nadělit svůj první shyb.

  • Aktuálně 4.83/5

Hodnocení: 4.8/5 (hlasováno: 277x)

Přečteno: 74415x

Pružiny Bodylastics

Dnešní článek bude mít poněkud netradiční charakter. Po delší domluvě se společností Bodylastics můžeme konečně publikovat tento článek věnovaný jejich unikátnímu produktu. Výrobek si můžete koupit přímo od společnosti Bodylastics nebo s naší pomocí, pokud si nebudete vědět rady při jeho koupi.

  • Aktuálně 4.05/5

Hodnocení: 4.0/5 (hlasováno: 142x)

Přečteno: 51930x

Jídelníček - obědy a večeře

Obědy a večeře jsou posledními z jídel na našem denním menu, která jsem ještě nezmínil v sérii článků o jídelníčku. Rád bych připomněl, že všech pět jídel na vašem denním menu má stejnou důležitost a žádné z nich nesmíme během dne vynechat. Výjimkou řadící se svým významem nad ostatní jídla jsou snídaně. Důvody, proč tomu tak je, se můžete dočíst v předcházejícím článku Jídelníček - snídaně. Nyní k problematice obědů a večeří. Jak si na ně udělat čas? Co a jak připravit, abychom netrávili hodiny v kuchyni? Proč se na noc nenacpat k prasknutí a jaké to může mít důsledky? To a více se dozvíte v následujících řádcích.

  • Aktuálně 4.72/5

Hodnocení: 4.7/5 (hlasováno: 276x)

Přečteno: 84477x

Vaše otázky & odpovědi - regenerace

být Tebou, raději bych neměnil nic se cvičebními plány a jejich strukturou a spíš bych se snažil ubrat u běhání. Když budeš po malých dávkách přidávat obtížnost běhání, brzy se dostaneš na úroveň, kde si dříve byl. Jestliže se budeš přepínat při každém tréninku, nikam tato snaha nepovede, protože tělo bude stále přetrénované. Je lepší začít zvolna a pomalu se zlepšovat, než se vždy odrovnat a nezlepšovat se vůbec.

  • Aktuálně 4.90/5

Hodnocení: 4.9/5 (hlasováno: 141x)

Přečteno: 34583x

Jídelníček - svačiny

Ač většina lidí svačinám nevěnuje mnoho pozornosti a bere je pouze jako přesnídávku, měly by být stejně energeticky vydatné jako obědy nebo večeře. Proto je velkou chybou ke svačině zakousnout pouze jablko nebo si dát kelímek jogurtu. Vzhledem k tomu, že všechny svačiny nejsou stejné, rozdělil bych je na obyčejné dopolední svačiny a svačiny po tréninku, na které jsou kladeny jiné nároky.  

  • Aktuálně 4.72/5

Hodnocení: 4.7/5 (hlasováno: 179x)

Přečteno: 64501x