» Články


Cvičte chytře a vyhněte se chybám při nabírání svalů (část 2.)

Je tu pokračování série článků o chytrém posilování. Opět jsem se snažil vypíchnout to nejdůležitější pro vás, kteří se snažíte vybudovat kvalitní a svalovou hmotu. Integrováním těchto principů do vašeho cvičebního plánu toho dozajista dosáhnete. Získání svalnaté postavy není otázkou týdne, nýbrž několika měsíců těžkého tréninku. Oplaťte svému tělu vynaloženou námahu v podobě kvalitního spánku a stravy a můžete se dočkat vytoužené postavy.

  • Aktuálně 4.57/5

Hodnocení: 4.6/5 (hlasováno: 173x)

Přečteno: 56473x

Připravte svým svalům překvapení, aby mohly dále růst

Tento článek je věnován těm, kteří již nějakou dobu posilují. Pravděpodobně jste zprvu zaznamenali velký pokrok, který vás motivoval k dalšímu pokračování. Avšak pokud posilujete delší dobu, je nutné posilovací tréninky inovovat a pravidelně měnit, jinak nastane fáze stagnace.

  • Aktuálně 4.63/5

Hodnocení: 4.6/5 (hlasováno: 108x)

Přečteno: 30801x

Nejdůležitější zásady vyvážené stravy

Na začátek je nutné si alespoň ve zkratce vysvětlit, co máme na mysli, mluvíme-li o zásadách vyvážené stravy. Řídit se principy vyvážené stravy znamená, neopomíjet jednotlivé makrosložky (bílkoviny, sacharidy a tuky) a mikrosložky (vitamíny a minerály) stravy a také udržovat tyto složky ve správném poměru. To přispívá k lepšímu fungování našeho organismu a k přirozenému růstu v době dospívání.

  • Aktuálně 4.67/5

Hodnocení: 4.7/5 (hlasováno: 261x)

Přečteno: 68629x

Jak rychle zhubnout a zbavit se přebytečných tuků?

Nadváha a obezita jsou častým problémem dnešní generace lidí. Tento jev je následkem nedostatku pohybu a špatných stravovacích návyků. V dnešní době, kdy lidé téměř obědvají za chůze, stravují se ve fast foodech a nevěnují svému tělu dostatečnou péči, snadno přibírají na váze. Ač to na sobě bezprostředně nepociťují, tento životní styl jejich tělo velice zatěžuje, což se dříve nebo později projeví i na venek.

  • Aktuálně 4.62/5

Hodnocení: 4.6/5 (hlasováno: 213x)

Přečteno: 56679x

3 efektivní cvičení pro spalování tuků

Padne-li slovo na téma spalování tuků, většině se pravděpodobně vybaví nějaký druh kardio cvičení. Je to pochopitelné, neboť na stránkách mnoha magazínů často narazíte na články obsahující rady typu „běhejte 15-30 minut třikrát nebo čtyřikrát týdně“. Jejich autoři tvrdí, že po určité době, kdy tělo spálí sacharidy, začne spalovat tuky – ve skutečnosti se spíše uchýlí ke spalování bílkovin, tedy svalové hmoty a spolu s tím i tukových zásob.

  • Aktuálně 4.44/5

Hodnocení: 4.4/5 (hlasováno: 215x)

Přečteno: 72119x