Pružiny Bodylastics

Dnešní článek bude mít poněkud netradiční charakter. Po delší domluvě se společností Bodylastics můžeme konečně publikovat tento článek věnovaný jejich unikátnímu produktu. Výrobek si můžete koupit přímo od společnosti Bodylastics nebo s naší pomocí, pokud si nebudete vědět rady při jeho koupi.

 

Přestože je článek zařazen v sekci budování svalů, lze výrobek využít i na cvičení zaměřené na spalování tuků nebo na zlepšení sportovních výkonů. Každý systém se skládá z několika pružin různých odporů, dvou madel pro pohodlné držení, dvou pásků na kotníky a úchytu do dveří. S tímto kompletem snadno proměníte svůj pokoj v domácí posilovnu, která vám zabere 30x30 cm a váží okolo 2 kg, takže vás může kdekoliv doprovázet. Tyto parametry činí z tohoto výrobku revoluční nástroj na posilování. Kromě malých rozměrů disponuje systém vysokou variabilitou a lze s ním provádět nepřeberné množství cviků na každou svalovou partii. Pro přehlednost bude však lepší sepsat všechny výhody do seznamu:

 
    Bodylastics
  • Bodylastics můžete provádět přes 140 různých cviků pro posílení celého těla
  • součástí cvičebního setu je praktický úchyt do dveří, pomocí něhož lze vykonávat stejné cviky jako v posilovně i u vás doma
  • pružiny poskytují odpor od 40 až po 115 kg neboli 20 až 57,5 kg na každou stranu
  • jsou šetrné k vašim kloubům
  •  vytvářejí plynulý odpor na rozdíl od činek, u nichž po překonání odporu svaly povolí
  • jsou cenově dostupné - základní verze stojí v přepočtu od 950 Kč a speciální TO Super Strong Edition pro muže stojí 1900 Kč (ve srovnání s činkami poskytující stejný hmotnostní odpor jsou až 3krát levnější)
  • nedělají žádný hluk - cinkání kotoučů nebude rušit ostatní okolo vás
  • jejich použití je stejně snadné jako u činek
  • jsou lehké, takže si je můžete vzít kamkoliv s sebou

 

Train Like A Pro

 

Na vytváření této výjimečné koncepce se podílela nynější hvězda amerického fotbalu Terrel Owens, což zaručuje uspokojení nejvyšších nároků profesionálních sportovců. Jak jsem řekl na začátku, jejich přednost se ukrývá v nepřeberném množství cviků, na které se dají použít. Zde je krátký výčet cviků na procvičení různých svalových partií. 

Nohy

dřepy, výpady, zakopávání, předkopávání, výpony a cviky na vnější i vnitřní stranu stehen

Hrudník

kliky a všechny jejich varianty, tlaky a rozpažování

Záda

přítahy v předklonu, rozpažování, stahování v předklonu i záklonu, přítahy ve stoje, veslování

Paže

bicepsový zdvih, bicepsové přítahy v sedě, tricepsové extenze v leže, tricepsové extenze nad hlavou a pro ty, co mají problémy se shyby, mohou posloužit jako odrazový můstek odlehčením jejich váhy

Ramena

tlaky na ramena, předpažování, upažování, Arnoldovy tlaky a mnoho dalších

Břicho

zvedání nohou s pružinami, lehsedy s pružinami, vytáčení trupu, přetáčení, sklapovačky a další

  

 

Přeji hodně úspěchů a trénujte tvrdě!

Váš online trenér, Tomáš Jehlička

 

Hodnocení: 4.0/5 (hlasováno: 142x)

pošli na vybrali.sme.sk

Přečteno: 54065x