» Články


další »
1 2

Připravte svým svalům překvapení, aby mohly dále růst

Tento článek je věnován těm, kteří již nějakou dobu posilují. Pravděpodobně jste zprvu zaznamenali velký pokrok, který vás motivoval k dalšímu pokračování. Avšak pokud posilujete delší dobu, je nutné posilovací tréninky inovovat a pravidelně měnit, jinak nastane fáze stagnace.

  • Aktuálně 4.63/5

Hodnocení: 4.6/5 (hlasováno: 108x)

Přečteno: 31150x

Tajemství metod bulharského posilování

Zajímalo vás někdy, jaké cviky jsou nejúčinnější při budování opravdové síly? Bulharští vědci přišli na zajímavé poznatky při hledání odpovědi na tuto otázku. Při zkoumání tohoto problému zjišťovali, množství uvolňovaných hormonů (především testosteron) při různých cvicích.

  • Aktuálně 4.45/5

Hodnocení: 4.5/5 (hlasováno: 177x)

Přečteno: 57173x

Jak předejít ukládání tuků při nabírání svalové hmoty

Mnozí z vás se jistě setkali s tvrzením, že při nabírání svalové hmoty je nevyhnutelné i nabírání tuků. Někomu toto nevadí a je s tím smířen. Po 3 měsících dřiny v posilovně je ochoten strávit další měsíce odbouráváním přebytečných tuků, které získal v průběhu nabírací fáze.

  • Aktuálně 4.56/5

Hodnocení: 4.6/5 (hlasováno: 96x)

Přečteno: 33455x

Cvičte chytře a vyhněte se chybám při nabírání svalů (část 1.)

Přestože nejsem příznivcem cvičení v posilovně, jednu dobu jsem posilovnu navštěvoval. Stávalo se mi, že jsem viděl borce, kteří strávili u jednoho cviku stejnou dobu, za kterou jsem odcvičil celý svůj trénink. V tomto článku si tedy povíme něco o délce tréninku a efektivním počtu sérií a opakování.

  • Aktuálně 4.65/5

Hodnocení: 4.7/5 (hlasováno: 266x)

Přečteno: 68300x
další »
1 2