Log - Cvičenie na doma

Vložte své vlastní tréninkové deníky a nechte si je okomentovat od ostatních.

Re: Log - Cvičenie na doma

Příspěvekod jožko.mrkvička » stř 05. zář 2018 15:24:31

Pokračujeme. Posledné 3 tréningy:

03.09.2018 - č. 762
Mobilita
-3 kolá: Goblet (28 kg JČ): 10x - Výpady s výskokmi (Alliho): 12x - Bulharské drepy: 12x - Mŕtvy ťah (40 kg JČ): 15x - Pistol sq. s domomocou: 7x - Angličáky: 20x - Výpony na jednej nohe: 12x
-Tabata: striedavo Plank - Kmitanie nohami v ľahu na chrbte
-Tabata: výdrže v hlbokom drepe
Strečing

04.09.2018 - č. 763
Mobilita
- 3 kolá: Floor Press (38 kg JČ): 8x - Zhyby nadhm.: 8x - Dipy na kruhoch: 8x - Príťahy na kruhoch s podloženými nohami: 12x - Zdvihy trupu z kľaku na rukách: 10x - Superman: 15x
- Väzenské kliky (klik a postaviť sa a zdvihnúť ruky nad hlavu, dva kliky postaviť sa a 2x zdvihnúť ruky nad hlavu, 3 kliky ...): 1 až 10
- Tricepsové extenzie s gumou nad hlavu: 3x10
Strečing

05.09.2018 - č. 764
Mobilita
- 3 kolá: Tuck Front Lever na kruhoch: 15s - Skin The Cat na kruhoch: 7x - Tuck Back Lever na kruhoch: 15s - Stojka s nohami na stene (chrbtom k stene): 20 s - Stojka na predlaktiach a hlave: 20 s - Stojka s nohami na stene (bruchom k stene): 20s
- Zhyby podhm: 1x10
- Table: 3x10
- Bicepsové príťahy gumy: 3x12
Strečing
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.
Uživatelský avatar
jožko.mrkvička
 
Příspěvky: 2605
Registrován: pát 18. črc 2014 20:04:56

Re: Log - Cvičenie na doma

Příspěvekod jožko.mrkvička » ned 30. zář 2018 15:56:42

Ahojte, síce už sem všetko nepíšem, zapisujem si to do zošita a opíšem odtiaľ posledné tri tréningy 8-)

27.09.2018 - č. 779
Mobilita
- 3 kolá: Tuck Front Lever na kruhoch: 15s - Skin The Cat na kruhoch: 7x - Tuck Back Lever na kruhoch: 15s - Stojka s nohami na stene (chrbtom k stene): 20 s - Stojka na predlaktiach a hlave: 20 s - Stojka s nohami na stene (bruchom k stene): 20s
- Zhyby podhm: 1x8
- Table: 3x10
Strečing, Studená sprcha

29.09.2018 - č. 780
Mobilita
-3 kolá: Goblet (32 kg JČ): 8x - Výpady s výskokmi (Alliho): 12x - Mŕtvy ťah (40 kg JČ): 15x - Bulharské drepy: 12x - - Pistol s dopomocou: 7x - Angličáky: 20x - Výpony na jednej nohe: 13x
-Tabata: striedavo Plank - Kmitanie nohami v ľahu na chrbte
- Wall sit: 60 s
Strečing, Studená sprcha

30.09.2018 - č. 781
Mobilita
- 3 kolá: Floor Press (38 kg JČ): 8x - Zhyby nadhm.: 8x - Dipy na kruhoch: 8x - Príťahy na kruhoch s podloženými nohami: 12x - Zdvihy trupu z kľaku na rukách: 10x - Superman: 15x
- Pull over (38 kg): 12, 10, 10
- supersérie: Diamant. kliky - Tricepsové extenzie s gumou nad hlavu: 3x (12-10)
Strečing, Studená sprcha
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.
Uživatelský avatar
jožko.mrkvička
 
Příspěvky: 2605
Registrován: pát 18. črc 2014 20:04:56

Re: Log - Cvičenie na doma

Příspěvekod snazivkasnaziva » pon 01. říj 2018 8:45:35

ahoj ještě že tak :)
Uživatelský avatar
snazivkasnaziva
 
Příspěvky: 316
Registrován: ned 01. led 2017 19:43:51

Re: Log - Cvičenie na doma

Příspěvekod jožko.mrkvička » ned 22. bře 2020 20:00:03

Čaute, tak sa po čase ozývam. Cvičím stále doma, aj si všetko píšem do zošita. Teraz mám systém 3+1 (tri dni tréning, deň voľno) a občas 2+1. Točím však stále tri tréningy dokolečka.

16.03.2020 č. 834
- rolovanie na foam roller, rozhýbanie
- brucho podľa P90X videa - Ripper (300 opakovaní rôznych cvikov na brucho s krátkymi prestávkami - veľmi tvrdý tréning na brucho https://www.twitch.tv/videos/233796010 )
- stojky s nohami na stene (na čas podľa tabata), ku koncu dám nohy zo steny a snažím sa ich držať vo vzduchu
- zhyby podhmatom (na čas podľa tabata) - spravím 5 - 6 op. a čakám na signál na ďalšie opakovania
- plank s dotýkaním ramien (jedna ruka na zemi, druhou sa dotknem ramena alebo kolena, na čas tabata)
- zadný plank (chrbát smeruje k zemi a držať vystretý trup s vystretými rukami)
- strečing

18.03.2020 č. 835
- rolovanie na foam roller, rozhýbanie
- drepy do výskoku (tabata)
- angličáky (tabata)
- výpady do strán (tabata!
- výpady vzad (tabata)
- mŕtvy ťah na jednej nohe
- striedavo cvik Hydrant - Kop mulice (tabata)
- mosty (tabata signalizuje vždy začiatok)
- výpony na lýtka (na knihe) 1x100
- strečing

19.03.2020 č. 836
- rolovanie na foam roller, rozhýbanie
- supersérie kliky norm. - kliky široko - kliky úzko
- supersérie zhyby nadhm. - príťahy
- supersérie Support na kruhoch - kliky na pästiach (na karimatke, zasa nie som až taký drsňák)
- supersérie KB swing - príťahy gumou v sede (gumu držím chodidlami)
- supersérie Rozťahovanie gumy vo výške prs - stláčanie fitlopty vo výške prś
- koliesko na brucho
- strečing

Keď sú supersérie, tak to idem 3x po 10, zhyby 3x8, Support ako kedy 35s väčšinou. Tieto tri tréningy striedam postupne v poslednej dobe. Majte sa zatiaľ. ;)
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.
Uživatelský avatar
jožko.mrkvička
 
Příspěvky: 2605
Registrován: pát 18. črc 2014 20:04:56

Předchozí

Zpět na Tréninkové deníky

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků

cron